http://myrrhisodorata.blogspot.nl/p/munt.html

maandag 10 augustus 2020

Karnemelk

In drukkend warme dagen zoals deze, is de vraag naar karnemelk extra groot. Uit recent onderzoek is gebleken dat het een voortreffelijke dorstlesser is en voor de gezondheid van grote waarde. Een paar dagen terug las ik er een artikel over. Toen ik in de nacht daaropvolgend, de slaap niet vatten kon vanwege de warmte en me ook nog eens niet lekker voelde, heb ik de proef op de som genomen, door een halve mok koude boeren karnemelk rustig op te drinken. Terug in bed voelde ik me een stuk beter. Voor ik in diepe slaap viel heb ik eerst nog even heerlijk positief liggen denken. Morgen hopen we weer een kruud- of melkmoes maaltijd te koken, met karnemelk en Myrrhis in de hoofrol.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten